Τετάρτη

Κάπου στη μέση της διαδρομής...

Εξεταστική τέλος.
Δεν πήγε τέλεια (ποτέ δεν έχει πάει άλλωστε...) αλλά τουλάχιστον πήγε "καλά" αυτη τη φορά.
 Συνιθίζω, δυστυχώς, κάθε φορά που περνάει μήνας εξεταστικής να κοιτάζω τα δεδομένα της ζωής μου, σήμερα λοιπόν το πρωί λεω να το κάνω εδώ στο μπλόγκ και ο λόγος είναι οτι έχω καιρό να γράψω και δεν θέλω να μου είναι παραπονεμένο. :)

Τομέας Φιλικά
Έχω μια υπέροχη παρέα με καλά και έξυπνα παιδιά. Υπάρχει φυσικά απόκλιση απόψεων μεταξύ μας αλλά αυτό το βρίσκω πολύ αναζωογονητικό για να είμαι ειλικρινής. Άλλωστε μικρά ή μεγάλα ζητήματα πάντα τα συζητάμε και έτσι έχουμε δημιουργίσει ένα σταθερό safety net.
Η ψυχολογία μας τελευταία έχει κάτι δόσεις emo και με λίγη σκέψη πάνω σε αυτό κατέληξα ότι ίσως χρειαζόμαστε λίγη από την αρχική τρέλα που είχαμε πριν 1-2 χρόνια. Βέβαια μέσα μου υπάρχει η κλασσική ένσταση πως δεν είμαστε εκείνοι οι άνθρωποι πλέον και έτσι είναι λογικό αφού έχουμε εξελιχθεί να έχουνε εξελιχθεί και οι ανάγκες μας ανάλογα. Επίσης όταν κάτι γίνεται πολύ γνώριμο μέσα από την επανάληψη δεν είναι περίεργο όσο ενδιαφέρον και να έχει να αποτελέσει κάποια στιγμή ρουτίνα.... Έτσι πιστεύω πως μερικά drops of spontaneity may just do the job here. Θα δούμε πρακτικά πως μπορεί να λειτουργίσει αυτό και ευελπιστώ σε λίγο καιρό να γράφω στο μπλόγκ τα θετικά αποτελέσματα της μεθόδου χεχεχε  :P

Τη φετινή ακαδημαϊκη χρονιά μια φίλη μου θα κάνει μεταπτυχιακό στο Λονδίνο (ΠΡΕΠΕΙ να παω, δεν το συζητώ!!) και μια άλλη μετακόμισε για μεταπτυχιακό στην Αθήνα. Το αναφέρω γιατί είναι μια άριστη ευκαιρία να επαναλάβω πόοοοοοσο δεν μ'αρέσουνε οι αλλαγές. Θα δούμε κ αυτό πως θα πάει...


Τομέας Ερωτικά
Με λίγα λόγια τα πράγματα κινούνται όμορφα εδώ. Μαθαίνω πως λειτουργούνε οι σοβαρές σχέσεις και πως να λειτουργώ και εγώ μέσα σε μια τέτοια σχέση.

Τομέας Οικογένεια
 Μετά τα θέματα υγείας του father κάποια πράγματα φαίνονται πολύ διαφορετικά, χρειάζεται balls ο επόμενος χρόνος και ελπίζω να φανώ αντάξιος των περιστάσεων, διότι δεν χωράει στη φάση αυτή καθόλου στρουθοκαμηλισμός. Τη γαμημένη μου σχολή πρέπει να την τελειώσω επιτέλους και να τους απαλλάξω από την μαυρίλα όσο άλλωστε θα απαλλάξω και τον εαυτό μου.

Βαρέθηκα όμως να γράφω και νομίζω πως και αυτά αρκούν προς το παρόν.

3 σχόλια: