Πέμπτη

15 κουτα-ακυρα πραματα που εχω κανει

15 κουτα-ακυρα πραματα που εχω κανει:

1)Να με παρει ο υπνος σε πεζουλι 3 μετρων επειδη βαριομουνα να παιξω αλλο(φυσικα και τσακιστηκα!)
2)Να κανω προξενιο σε φιλους(τσαταλια τα νευρα μου)
3)Να κανω σε sex με ανθρωπο απο λυπηση
4)Να μεθυσω με αψεντι (...)
5)Να με παρει ο υπνος επειδη βαρεθηκα την ωρα που οδηγουσα Go-Cart --> ΜΠΑΜ! (κατι παιζει με τον υπνο τωρα που το σκεφτομαι...)
6)Να κανω τρακα απο τη μανα μου
7)Αυτο δε στο λεω
8)Να δηλωσω οικονομικα στην Παντειο (δεν ηξερα...)
9)Να εμπιστευτω σε μεταλλα φιλο μου οτι ακουω Mariah Carey (αχ)
10)Να πιστεψω πως ο ερωτας μπορει να υπακουσει στη λογικη (2 αχ εδω)
11)Να εμπιστευτω τη συλλογη comix μου στον παππου μου (προσαναμα για ενα χρονο λεμε ρεεεεε....)
12)Να ξεχασω την πρωτη μου τσοντα στο video , την οποια τυχαια ειδε ο μικρος μου αδερφος (αντε να εξηγησεις...)
13)Να δουλεψω υπερωριες για αλλον
14)Να σταματησω το στιβο, το αρμονιο, το μπασκετ, τα γαλλικα, το κολυμβητηριο μολις τα εβρισκα σκουρα (για τον πουτσο πιτσιρικας ημουν τελικα)
15)Να υποσχεθω στην παιδικη μου φιλη Ιωαννα πως θα τραγουδησω στο γαμο της (μην υποσχεσαι ΠΟΤΕ του παιδιου γλυφιτζουρι!...)